// Datin Airynn
awesomelicious

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Stuff

Hello guys! Havva nice day :)


Status!



Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Datin Airynn
Others:   


pelajar target spm 2011 ;)

yaaww! cun gilax title uh. 
exceli, title tu aku dapat lepas cikgu Yussof umumkan pelajar pelajar target SPM 2011 SMK Dato' Ahmad Maher. ramai jugak. tak silap aku dalam 55 orang.

seriously, aku rasa ketar habis dengan title uh. nape? sebab kalo tak dapat macam yang di target, kena kuar masuk bilik PKP lah jawabnya. itu sunggu aku tidak sanggup! 
yang paling giler kentang lenyek, PKBS 1 ni aku kena dapat 7a. bia betikkk? aku tak ready langsung! dengan study entah ke mana. blur giler! physics tu aku tak paham lagih, nak korek kat mana nak suh dapat 90 ? add math yang aku agak lemah, kene dapat 90 tu amacam ? aku nak g pauu kat mane ? 


aiyakkk. aku rasa memang aku kena brenwash abis kat PKP nanty. ye lahh. ape korang ingat ni genius ke hape? weii. aku lah manusia yang paling sengal dalam dunia nih. dah la suka tangguh keje. homework tu aku buat kes terpaksa tao! kalo tak, aci goyang kaki selamber dekk je. haduii. sebab target punye pasal, tak pasal pasal aku kena struggle awal awal lagi. tapi, aku nak mula dari mana?? serious! aku tak tao nak mula study macam mana. somebody help me please? ngeeee :D memang aku sengal giler batax laa. haha.

aku kena wat banyak revolusi neh. ramai yang mengharap kat aku ni. family paling penting.
mama aku cakap kalau boleh, nak suh aku apply UTP lepas SPM. *trial kena dapat penuh wooooh!
abah aku? entah. dia bole je apa pum. asal tak lupa diri. hoyahhh!
nenek aku? hihi. cita cita dia nak suh aku sambung belajar kat al-azhar. tapi malang sebab aku tak berminat. ;D
family yang lain? hanya berbangga kalau dapat belajar kat tempat tempat best. and selalu bagi support kat aku. mekaseh semua. ;)


yeahh. aku akan try dapat apa yang aku impikan selama nih. ingin fly ke oversea untuk ambik course engineering. aku akan jadikan orang yang ada kat sekeliling aku berbangga dengan aku. cewaaah! pray for me yaa? mekaseh :)

lots of love,