// Datin Airynn
awesomelicious

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Stuff

Hello guys! Havva nice day :)


Status!



Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Datin Airynn
Others:   


thanks Allah for everything :')

Assalamualaikum bloggers. May Allah bless you guys. Hmmm after three months, lastly I can sleep soundly last night. As we know, yesterday was a scary day for me, for batch94. budak-budak SPM 2011 :3 


Alhamdulillah thanks Allah for the best result even though I didn't achieve my target. At first, I felt so frustrated. But after my parents said to me, 'its enough my daughter. we are so proud of you. dah usaha, dah tawakal so now just redha' Yes. Aku redha dengan result aku. Honestly lepas ramai yang tertanya-tanya how's my result and this is my answer. I got 8A and 1B+ and yang kantoi tu ialah Chemistry. Haaa aku frust balik. Sebab aku dah cuba study empat hari empat malam sebelum masuk exam Chemistry dulu. Hmm maybe ada hikmah disebalik semua ni. Now the important is, the scholarship. I'm looking for MARA scholar, JPA scholar and PETRONAS scholar. Pray for me :') And ramai jugak yang tanya aku nak stay UTP ke. tak nak apply oversea ke. tak nak apply foundation or A-level kat uni lain ke. And this is my answer, I choose to stay in UTP :) Aku dah mula sayang kat UTP and dah terbiasa dengan environment kat situ. Plus kat situ I got so many friends and I love them so much! :) Hope kawan-kawan aku pun stay ye? Heeee :')


Bahagianya kalo dapat result ceni :')
 
Hmm before ambik result tuh macam-macam yang terjadi tau. Hari selasa malam tu aku naik bas kat Bandar Universiti, Tronoh pada pukul 9 and bertolak balik Kelantan. Heeee :D Sukaaaaaa! At first laa but lepas tuh malang sikit sebab ada dua budak buat bising menangis dalam bas. Malam-malam weh. Agak bingit jugak lah telinga. Mula-mula tu nak marah jugak tapi fikir balik kesian pulak kat ibu dia. Oke aku mengalah then senyap :') Around 5 a.m safely arrived at Kelantan. Yayyyy! Sampai rumah tempat pertama aku tuju adalah katil. weeeee :D bestnyaa dapat tido atas katil sendiri. Kat asrama keras kot and menyakitkan belakang. Hehehe :D 


Pukul 10 aku tak bersiap lagi. Biasalah tak excited sangat pun nak pegi ambik result. Hahaha! Lepas kawan kawan aku dah mula bertanya tu baru start nak kelam kabut. Danggggggg! Masa nak nak hidupkan enjin kereta, kereta lak buat hal :3 Ohh God Why? Masa tu memang habis habis cuak lah aku. Pukul 11 dah. Result dah keluar. Sikit pun aku takleh duk diam untill my dad balik dari kerja and angkut aku pegi sekolah. See? Banyak betul dugaan masa nak ambik result. Hehehe :3 And masa aku sampai tu announcement budak budak yang dapat straight A+ wahhhh! bijakkkknyaaa =.=' congrates to Ben and Amiraa sebab dah cipta sejarah buat Maher. We are proud of you lah :)


Muka muka berjaya *copy dari Azeani :)

Maher telah melahirkan 32 orang pelajar straight A's tahun ni. Alhamdulillah batch 0711 memang terbaik lah! Congrates semuanya :) Bangga sangat sangat :) Untuk yang tak dapat straight pun congrates jugak. At least kita dah berusaha, ni atas rezeki masing masing la pulak kan. And congrates to myself for the 8A and 1B+. Sorry miss Naeimah sebab kecewakan cikgu :( Sorry sebab tak dapat bagi cikgu happy semalam. Padahal cikgu harapkan saya :( Hmmm. untuk cikgu cikgu lain thank a lot. Cikgu Rosely, Cikgu Faridah, Cikgu Hasnah, Teacher Talha, Teacher Nik, Teacher Zamani, Cikgu Yussof, Cikgu Ismail, Ustazah Noorjehan, Ustazah Kartini, Cikgu Hamzah, Cikgu Rusli, Cikgu Marjan, Cikgu Naeimah, Cikgu TK, Teacher Fazia, Cikgu Mahani, Teacher Ragayah, TERIMA KASIH cikgu sebab ajar saya, bimbing saya, nasihat saya, bagi saya semangat sampai ke tahap ni. tanpa cikgu siapa lah saya sekarang. Harap saya dah bahagiakan cikgu :') Terima kasih jugak untuk cikgu cikgu lain yang membantu saya selama ni. Really appreciate it soo much! Ya Allah balaslah jasa baik guru guruku dan murahkan lah rezeki mereka :)


 

 

 


Alhamdulillah rezeki mencurah-curah hari ni dan semalam. Dapat result cantik. Terharu sangat sebab mama dengan abah cakap they proud of me. The best achievement tahun 2011 dan 2012. dapat masuk UTP dengan result trial dan dapat 8A 1B+ untuk SPM dah buat mama dengan abah bangga. Alhamdulillah atas berkat doa mama dengan abah jugak :') Terima kasih mama dengan abah sebab selalu bagi support sampai ke tahap ni. Alhamdulillah aku dapat jadi anak sulong yang boleh tunjuk contoh untuk adik adik aku. InsyaAllah aku akan cuba bahagiakan mama dengan abah dengan belajar bersungguh kat UTP ni. Anugerah Dekan, tunggu ye? Hehehe :D And terima kasih sekali lagi buat mama dengan abah sebab bagi hadiah Samsung Galaxy W and wang simpanan RM1000 untuk aku :3 Yayyyyyy! Dapat handphone baruuuuuu :D like like like :) Alhamdulillah sangat sangat dapat rezeki mencurah curah. Alhamdulillah Ya Allah :) So now I'm looking for the scholarship untuk teruskan pengajian kat UTP tu. And for your information I'm taking ICT foundation now. Major pilihan untuk degree nanti, Software Engineering. InsyaAllah :) Harap boleh survive kat UTP dan bawak balik segulung ijazah untuk mama dengan abah :) 


 

 
 
Lappy white colour dah dapat. Handphone white colour pun dah dapat. Study kat UTP pun dah dapat. Result SPM yang cantik pun dah dapat. Alhamdulillah Alhamdulillah Alhamdulillah :) So sekarang wishlist aku dah tercapai. One more left is DSLR camera. Whoahhhh! Bila la pulak nak dapat tuh tak tahu lah. And satu lagi dapat suami soleh. Hew hew :3 Harap dua impian lagi tu pun tercapai jugak. Amin :) 


And tak lupa jugak untuk rakan-rakan yang dapat result gempakkk tu. Congrates ye korang? Khairizal, Reth, Musy, Acap, Zul, Una, Izzul dapat 8A macam aku. Wahh korang kita geng! Hehehe :D Congrates untuk Box dengan Miko. Perghhhh result terbaik punyaaa dapat straight A's. Alyaa 6A, Naz 7A, Aiman dengan Faqi pun 6A, congrates jugak tau :) And untuk yang lain lagi geng techies tu congrates ye even ape pun result korang. Ramai lagi yang aku tak tahu ni. Sokay nanti aku korek next week. Heeee :D Korang ni memang awesome lah! Really proud ada kawan and geng macam korang. Ngeeee :D And untuk geng lama Super Duper Hot, congrates Cik Pikah dapat 11A ! Terbaikkkk laaa kawan :) Cerk Leng dengan 7A nye. Wahhh tahniah tahniah :D Amni dengan Ida? Entahhh =.='


 

 


Entri malam ni panjang sebab terlalu banyak nak buat ucapan ni. Hehehehe :D Sorry sorry :) So this saturday nak pegi celebrate result kat KBMall dengan kawan kawan. Hehehe. Takde keje lain dah kalo balik Kelantan. Lepak KBMall je. Ahhha :D Takat ni je entri malam ni. Ade idea nanti aku buat entri lagi ye? Good luck untuk korang yang sedang bertungkus lumus nak apply study kat mana lepas ni :) And good luck jugak bila dah start study nanti. So hope korang akan faham la ape yang penah aku bagitau korang camne life kat universiti dulu. Tired and hectic. Hew hew :3 Alhamdulillah for the 'rezeki' that You gave to me dear Allah :') Assalamualaikum.