// Datin Airynn
awesomelicious

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Stuff

Hello guys! Havva nice day :)


Status!



Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Datin Airynn
Others:   


belated birthday party :D

Hi hi guys ! Wooot woooot tengah bahagia ni. Hehe :D Actually semalam hari Sabtu bersamaan 31 Mac 2012 aku celebrate birthday aku yang dah terlewat tew. Ahhha :D birthday aku 28 Mac senarnye tapi oleh sebab jadual yang fit lagi ketat lagi melemaskan terpaksa celebrate lambat. Hew hew. But it's okay sebab semalam memang best gilaaa ! Jyeahh happy sangat-sangat ade kawan-kawan yang jyeahh sporting habiss. Love you all lah :)

Yang join semalam : Khai, Musy, Hilmi, Zul, Box, Alyaa, Una, Ain, Azlin, Jebat, Hafizuddin, Nazmeen. Thanks korang sebab meriahkan party aku. Yayyyy ! :D Tapi aku sedih sikit sebab kawan aku yang lain Joe, Aiman, Mik, SK, Loqo, Syaa dengan SZ tak dapat join semalam. Joe, cream caramel kau tak dapat makan semalam :( Tapi pape pun, kami enjoy semalam :)

Ni kek Chocolate Indulgence by Secret Recipe. Thanks to Shafiq Zaharin sebab angkut aku, Alyaa, Una dengan Syaa pegi Tesco and Secret Recipe :)


hew~hew tu idea si Alyaa Rashid. tagline aku lettew. haha! lawak gile doe :P tapi cake tu memang sedap. aumm. hehe :D sumenya makan penuh perasaan. haha! aku tak nak cakap banyak. nak tayang gambar-gambar je. banyak gambar candid. hew hew :3 shot terbaik oleh Hilmi Marzuqi dengan Zulfaqar. wooot wooott. DSLR terrr mahal oke? Haha :D

me, birthday girl bawak cake ! :D

4 sahabat : Musy, Khai, Naz, Jebat :)

before the party start :)


me, potong cake ! yayyy :D

jebat, naz and khai :) cute lettew khai buat muka cmtuh :P

shot terbaikkkk ! :D

ape yang digelakkan entah -_-

venue kegemaran kami : Tasik UTP. Jyeahh ! :)


sumenya comel comel :3 hew hew

ni part yang special sikit. Haha! :D gambar yang tak ready langsung ! :P Hilmi punya kerja la ni. Haha! :D

peaceeee ! :3

ehh comel ler pulak nampak gambar ni. hehehe :P

birthday girl yang happy :D *apekah pegang sudu plastik tu ? -_-

and now pic yang awesome ! my best friends ever ! :)

zul, khai, me, jebat, naz, hafizuddin, musy, azlin, ain, una, alyaa, box :)

terbaikkkk ! *ade orang buat facepalm :3

haiiii box, senyum lebar nampak :P

candid yang comel ! :3

and semalam jugak senarnye party untuk musy yang bakal tinggalkan kami kat UTP. sobbs :( musy, kami sayang kau. good luck in your life musy :') aku sedih laa sebab baru je rapat dengan musy ni. dia awesome ! pandai main piano tu penting :3 memori dengan kau takkan kami lupakan :(

a memory with Tunku Musyrif Tunku Mafuza :')

Soo for this sweet memory, I want to thank the photographer. Zul dengan Hilmi :)

this is Zulfaqar. orang kedah nooo :) single lagi ni. cepat book sekarang ! hehe :P

ni Hilmi Marzuqi. photo credit : Zul :)

Khai, Hilmi, Zul, Musy, Alyaa, Box, Una, Ain, Azlin, Nazmeen, Hafizuddin, Jebat


ONCE WE ARE FRIENDS, ALWAYS BE FRIENDS :)


p.s nak tengok lagi banyak pic tengok dalam album facebook saya :D