// Datin Airynn
awesomelicious

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Stuff

Hello guys! Havva nice day :)


Status!



Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Datin Airynn
Others:   


life yang sangat jyeah !

mind this. life kat universiti sangat jyeahh ! awesome amat doee. oppss ! over excited sampai lupa lak nak bagi greetings. heeee :D hye guys. korang sihat sihat je kan ? alhamdulillah. oke today aku nak story lah pasal life aku kat UTP ni yang makin hari makin best. entah kenapa. maybe sebab dah jumpa geng sekepala yang memang jyeahh kot. haha. 

so lemme introduce you my new friends here. techies JAN 12 memang awesome ! first of all, aku takleh nak letak gambar dorang nanti kata aku stalker terhebat pulak. maaf laa tak kuasa~~ hehe. 


hm. Khairizal, nama yang sangat simple. macam tuan punya badan. so far aku suka kawan dengan dia. dia layan aku dengan baik. yeah aku sayang dia. but as a friend lah kan. dia selalu teman aku study, makan and jalan jalan kat tasik UTP ni. dia seorang 9gager. jyeah cool. aku pun cool jugak tau. LOL. pertama kali aku kenal dia dalam group techies facebook. masa tu first impression eh cool gila mamat ni. ayat 9gag je. ONE DOES NOT SIMPLY. ahha :D aku suka doe. then mula menggila dalam facebook tu barulah kitaorang berkenalan. lepas kejadian tuh, kitaorang makin rapat sebab dia kan sekepala dengan aku. we are cool person. bueekkk :P even dia nampak cool, tapi dia sweet. ada satu malam tu aku keluar dengan dia, jebat and nazmeen pegi martial art UTP. kat situ punching bag. dush dush dush! malam tu baru lepas hujan so sejuk sangat, aku memang kesejukan masa tu. then tiba tiba dia sarungkan sweater hitam dia kat aku. siap sarungkan topi kat kepala aku lagi. ohh so sweet. ahha :D sampai dua pagi aku lepak dengan dia kat tepi tasik lepas tengok dorang main kat martial art. weee jalan tepi tasik tengah malam memang best siot. khai la yang ajar. ahha :D tu la khai dia ni caring sikit kalau hal kawan. dia memang appreciate kawan kawan dia. and tu lah reason aku selesa kawan dengan dia :) khai, thanks sebab sudi kawan dengan rynn yang ganas ni. hew hew :D ehh wait, jangan fikir kami macam macam doe. kan kawan tu lebih berkekalan :) friends forever.


hmm. Aiman Adli, seorang lelaki yang berkaca mata. katanya suka nampak nerd. haha. kitaorang ada group dalam facebook so group tuh la yang buat kitaorang kenal antara satu sama lain. mula mula chat je bajet nak meniru masa quiz pre-calculus. last last plan hancuss sebab pocket D kat UTP ni memang siot takde line. semenjak hari tu aku dengan aiman jadik kawan (: mind my word, kawan ! dia group dengan aku untuk assignment pre-calculus. kitaorang selalu jugak lepak kalau ada waktu free. cehh. dia ni dengan tak rasmi jadik peneman aku untuk pegi kelas kat pocket D yang jauh tuh. before this aku jalan sorang sorang je. kebetulan dia duk kat V1 yang bersebelahan je dengan V2 so senang la ada teman nak berjalan. thanks aili ;P so far aku selesa berkawan dengan dia sebab dia baik and funny. wuwu. oke that's all. tak nak komen lelebih kang kena bahan dalam kelas. mati haku =.="

so let's continue. orang kedua ialah Shafiq Mazlan. tu nama facebook dia ye ? kalau sapa sapa nak add silakan. HEHE. i used to call him 'jebat' because everybody in the class call him jebat. haha. i asked him why jebat ? but he said it's a long story. whatever lah janji aku selesa jugak kawan dengan dia. even orang lain cakap dia BAJET, tapi aku terima jer dia sebagai kawan aku. aku tak anggap pon dia bajet ke hape senarnye. bagi aku masing masing ada karakter tersendiri. nak kawan so just accept it. setiap manusia kan ada kelebihan and kelemahan tersendiri. so apa yang nak dibisingkan ? hew hew. #jebat, dah semangkuk aku puji kau ni. bangga tak? HAHA~~

lagi, Alyaa Rashid. kawan aku yang gila gila sempoi habis ni. asal dari Penang. gadis yang cun melecun. aku suka kawan dengan dia sebab dia sekepala dengan aku yang memang sempoi ni. aceceh. selalunya kitaorang duk sekali dalam lecture. susah senang bersama orang cakap. hehe. then Una. ni sorang lagi kawan aku yang cool. aku dah tak reti nak cakap macam mana lagi tapi yang sure aku suka kawan dengan dorang. memang yeahh ! haha. 


then ramai lagi yang aku kenal. tak larat aku nak post abis semua budak techies 100++ tuh =.=" yang aku ingat nya Nazmeen, Aliff Box, Zulfaqar, Hafizuddin, Reth, Atikah, Syaa, Shafiq Zaharin, Faqi, Joe, Faris, Mush, Fatin, Hanie, Haikal, Naili, Najibah, Athirah, Ermina and yang lain lain tu sorry aku tak sebut sebab tak ingat semua and tak cam semua orang even friend dalam facebook. hehe~~ 

Best Friends Are What You Need Most

soo kawan, aku memang enjoy kenal dengan korang. even hari ni kena marah kat Sir Sam sebab bagi jawapan salah =.=" macam macam berlaku hari ni buat aku rasa bahagia kenal dengan korang semua. even korang tak kenal aku dengan lebih dekat lagi. jom kenal dengan lebih rapat ? heee :D aku happy sangat dapat kenal dengan korang and jadik kawan dengan korang even tak berapa rapat lagi (: 


Techies Jan 12, lets prove to the people that we are truly awesome batch ! jyeahh ;P