// Datin Airynn
awesomelicious

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Stuff

Hello guys! Havva nice day :)


Status!



Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Datin Airynn
Others:   


si budak hitam ;(

dah selesai story mory pasal kem tu. entri yang ni aku nak citer keadaan aku pulak.

kalau nak tahu muka dah jadik macam orang minyak !
hitam berkilat, kulit menggelupas. pedih tau tak?
rasa macam tak nak pegi sekolah ah hari ahad ni. malu derr !
aku memang takkan keluar dalam sebulan dua ni. biar pulih balik.
hitammm giler batax ni. sedihh betoll lahh. 

memang lah rasa best jugak pegi kem tu tapi ni la effect dia. jadik hitam berlegam. kalah orang gua musang sendiri ! ni yang aku rasa nak 'geleparr' ni. huaaaa. tak nak jadi gini. memang mangsa kem lah. bak kate jawoo [ fatin najwa ] 'aku nok tepek kat dahi saya baru balik dari kem'. malu la tuu. macam nak bagitahu kat semua orang yang aku hitam sebab baru balik kem. kesian takkk?? jangan gelak kat aku. tolong. ;(


muka mintak simpati ;(


p/s : cikgu, tolong bawak saya pegi facial free boleh tak? ;P