// Datin Airynn
awesomelicious

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Stuff

Hello guys! Havva nice day :)


Status!



Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Datin Airynn
Others:   


Limau Kasturi ;)




hei hei. maksud aku bukan buah limau kasturi tu ye. ;P


before that, hello peeps. ni adalah entri last aku minggu ni. huaaa! ;(
kenape ?

sebab aku kena pergi kem jati diri kat Kem Limau Kasturi di Gua Musang.
memakan masa lima jam menaiki kereta api ke sana. omg ! lama siott. 
nampaknya masa selama tu aku akan habiskannya dengan makan, berborak dengan kawan kawan je kot. haha~

hailaa. exceli kann, aku rasa excited nak pergi kem nih. ye lahh. aku bukannya selalu pergi kem jauh jauh ni. tapi dalam masa yang sama aku rasa macam tak nak pergi. sebabnya group untuk aktiviti semuanya PP ( pemimpin pelajar ). ohhh tidakkk! saya tidak suka itu. sungguh skema. yess ! memang saya tak suka orang skema skema nih. aku tak skema okehh? haha

mampus aku kalau si ketua PP uh baca post ni. maunya kena buang sekolah. eh eh. teruk tuu. peace !! ;P

so kawan kawan, tolong jangan nak rindu aku ekk? bia sayang aku je yang rindu aku. waaahh ! ayat tak boleh blahh! hahaha. meren aku sekarang nih sejak tak cukup rehat. kesian kann? aku takot di buatnye demam lepas balik kem nih, jawabnya tak pergi exam lah aku. haa. ni satu kes. lepas kem terus exam, nak jawab ape exam bebb? tak sempat aku nak pikir. haduiihh. memang kesian ahh kat budak budak form3, form and upper 6 kali ni. 



so berbalik pada cerita. esok kitaorang pergi dengan bas. 11 buah tak silap aku. banyak kann? 460 orang murid and 23 orang guru pengiring. pukul 10.30 kitaorang dijangka akan naik kereta api dari singapura untuk ke Limau Kasturi. sound like good ! hope takde ape ape yang buruk lah yang jadik kan. so sama sama lah kita doakan keselamatan kitaorang okey? mekaseh ;)




oleh sebab esok nak bangun awal, aku nak tidow awal malam ni. nak calling calling dulu. alahai maklumlah 4 hari kena hidup tanpa handphone ! tanpa music ! tanpa orang terchenta ! huaaa. sedihh giler derr nak tinggal semua ni. tapi aku kena try jugakk ! nama pun Kem Jati Diri. kah kah. ;)

okey semua. chiauwwww dulu. take care ye semua. will miss my blog and you all semua. cehh ayat bajet tuu. wink wink ><
bye bye ;)


untuk sayang ku, wink wink :)



lots of  L.O.V.E