// Datin Airynn
awesomelicious

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Stuff

Hello guys! Havva nice day :)


Status!



Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Datin Airynn
Others:   


24022011 - last day

pagi ni kiteorang bangun agak lewat kot. letih punya pasal la ni. mandi sebab nak balik. terpancar wajah wajah rindu kat katil rumah. haha. OMG ! kena pakai baju maroon. busukk derr. tapi terpaksa jugak sebab ada majlis perasmian penutup. tarukk la perfume banyak banyak jawabnya. wink wink ;)



ada senaman pagi lagi pastu breakfast macam biasa. lepas tu ada akitiviti jiwa murni. kena bersihkan kawasan kem and kampung tu. group aku kena kemas dorm. hehe. senang keje sikit. lepas siap kemas kemas semua, kena bawak beg yang berat dua kali ganda. berat dengan pakaian basah lerr. 

majlis penutup berjalan dengan lancar. ben selaku penghulu, shirah dan amiraa sebagai penghuluwati. hafizd sebagai pembaca doa. aira dan aisyah sebagai pengacara majlis. nyanyi lagu negaraku, selamat sultan, lagu sekolah and malaysiaku berjaya dengan penuh semangat ! tak sabar nak balik so kena buadd yang terbaik lah. kang kena sound kat jurulatih, tak balik mampus. haha. tapi masa PKP tengah best best bagi ucapan tu, aku tersengguk ke kanan dan ke kiri. mengantuk derr. haha. bukan aku sorang oke. ramai lagi tauu. masa habis majlis tu, ada lagu miraie untuk nur ain atau kozue toyama iaitu satu satu nya pelajar berbangsa jepun mengikuti kem jati diri. sedih dia di buadd nye. hehe. 



 


siap majlis, lunch dulu sebelum balik. solat zohor asar berjemaah. dalam pukul tiga baru kereta api sampai. semua orang habis happy. hooyaaahhhh. akhirnya dapat jugak balik. aku rindu katil kat rumah. handphone jugakk ;) naik kereta api, aku duk tempat katil lagi. so kita TIDOE ! haha. selama perjalanan aku memang tidoe. budak budak lain pum sama. sampai kat wakaf bharu pukul tujuh. naik bas dan balik ke sekolah. sampai pukul 7.30. mama aku dah sedia menunggu so terus balikk. yehaaaaa!

HOME SWEET HOME ! ;)



do type by,