// Datin Airynn
awesomelicious

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Stuff

Hello guys! Havva nice day :)


Status!



Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Datin Airynn
Others:   


23022011 - third day

uargghhh ! bangun tidoe pukul 4.50 lebih kurang lahh. tak mandi pum. just berus gigi. ngeh ngeh~ tak sempat derr. aktiviti nye flying fox lagi untuk yang tak buadd lagi. aku, qielah, shu dengan sal la tuu. Sal kata macam malas ! tapi aku kata nak sebab bila lagi kan nak dapat experience macam ni. lepas breakfast, kiteorang pegi. huu~ pakai nama hape ntah yang macam underwear tuu. haha. jurulatih tu yang cakap okehh. banyak sexy lahh. patot la kann budak laki tak berkedip mata sorang sorang duk tengok. grrrr! bongex betol lahh. memang rasa panas gilerr. jadik mangsa free show uhh. dushh dusshhh ! 

sambung balikk, aku yang last naik tapi oleh sebab shu ade problem sikit, so aku kena naik dulu. hooyahh ! kena naik tangga pastu berhenti kat level one. tunggu giliran pastu naik lagi kat tingkat atas sekali menara flying fox tu. wowww ! tinggi siott. turn aku. macam takde perasaan dahh. aku turun pum dengan takde perasaan. orang lain ade yang menjerit,  'gelepa' and pengsan pum ade. haha. aku buadd bodoh jerr. masa tengah tengah tuu, aku rasa macam tengah terbang je. sampai kat berhenti uh, pipoh yang sambut. sempat minum air teh o' beng. lega tekak aku. ;)

lepas tu kiteorang kena pegi tempat group lain untuk aktiviti jalan lasak. jalan punye jalan, kiteorang berhenti kat SK Sri Kasturi. pegi buang air jap ! haha. tapi last last kiteorang dapat tahu yang kiteorang [ geng group B yang buadd flying fox lewat ] terlepas river crossing ! ohhh shitt ! marah betul. tak reti ke nak tunggu kiteorang yang tak sampai pum 50 orang. kiteorang je yang kena tunggu. tunggu, tunggu, terus tunggu dan tetap terus menunggu. panas luar, panas dalam ! sape tak marah kalau kena tunggu jerr ? dekat dua jam tunggu baru lah orang lain sampai. heyyy ! tak perlu tunjuk best and tergedik gedik macam tu okehhh ? ai ai ai. kitorang dah ler tengah panas sebab terlepas aktiviti. wtf ! lepas tu kena beratur nak pegi daki bukit. kiteorang yang last, so kena tunggu lagi ! memang nak marah giler lahh. sampai kat tengah tengah hutan uh, lunch. macam biasa kena tunggu lagi. okehh. aku 'tak' marah langsung ! giler tak makan nasi bungkus tengah hutan ? aku takde selera tapi kena habiskan jugak sebab nak dapat tenaga. ada yang menambah. hei tak malu ker ?? 


start jalan lasak, first halangan kawasan berlumpur ! bak kata cikgu Eris, SPA terbaik punyaa. pacat ? memang ada. banyak lagi ! lumpur uh bau maca tahik lembu. busukk amatt ! baju Shu yang colourful giler jadik colourless ! haha. aku kena gigit kat menatang pacat uhh ! besau bhaiii. aku tak kesah mane sebab dah penah kena dulu dulu. ade yang menjerit bagai nak gila mase kena gigit kat pacat. deyy mak cikk, ingat dengan menjerit dalam hutan tu helikopter datang ambik anda balik rumahh ke ?? hailaaa. cuaca panas membakar buadd kiteorang tak selesa. melekit lekit dengan lumpur lagi. kaki aku rasa macam nak patah !

gambar hiasan sahaja ;)

lepas berapa jam berjalan, sampai kat sungai. okeyyy. it's time to mandi sungai ! masuk sungai,berendam buang lumpur. best nye. sejuk giler. ewahh ewahh. seronok jer muka semua orang. lima minit masa di beri kiteorang guna dengan sebaik mungkin. siap mandi kena tunggu tengah tengah panas tu. sesi pembakaran kulit amat berjaya. muka jadik merah and pedih tahap gabann ! 


aktiviti survival, kiteorang kena buadd onde onde. iyer. sejenis kuih melayu tradisional. group aku buadd onde onde besau gler. lau makan memang aci lekat ahh. haha. kantoi jarang masuk dapur ! wink wink ;) rasa onde onde tu macam sabun downy. yakkssss! tak sedap langsung. lepas tu kena basuh peralatan kat sungai. ambik kesempatan jap. 



sedap jer nampak ! ;)

dah habis semua tu, masa nye untuk balik ke kem ikut laluan sungai. okeyy. budak laki ada duk tunggu kiteorang di seberang sana. hamboiiii. mata liar ye. ambik kesempatan la tu tengok orang basah kuyup. ai ai. aku bagi penampar satu das kang tak pepasal aku kena hanyut dalam sungai pegi belakang tesco ! jurulatih suruh masuk khemah pum ada lagi yang duk mengintai. damn you ! memang 'bekopp' giler ah dengan budak laki uhh. tiba giliran aku, qielah dengan sal. air nya dalam dan sejuk sekali. duk dalam air rasa macam jadik superman. pegang tali kaki tergerak gerak and terapung apung. sampai kat kem, basah kuyup. syawal, macam nak kena penampar aku hari ahad ni kat kelas ! budak laki yang lain duk sorak sorak. heii pak cikk, ingat kiteorang ni tak malu ke ? what the hell lahh.



lepas masuk dorm, mandi. fuhh ! segar sikit rasanya. so, it's time to eat ! makan sampai habiss sebab perut dari tadi lagi duk menari kuda kepang. malam tu, motivasi lagi. tapi kurang mengantuk sebab banyak slide yang menarik. siapp nyanyi lagu gemuruh lagi. haaa! bagus lah kann 'bergalok' malam last gini. aku nak citer pum macam seramm. lepas motivasi, ade raptai untuk majlis penutup. duk main duduk pastu bangun sampai pukul 1.30. hehhh. aku tengah letih letih pandai la buadd macam macam. masuk dorm, baca yaasin pastu terus tidoe. tapi kiteorang diganggu ! pukul 2.30 semua orang kena bangun pegi dataran. emergency call. dengan muka mengantuk giler, aku pegi. jurulatih marah sebab tak cukup dua orang. ada pulak itik itik yang gedik datang lambat time tuu. so kena denda tidoe kat dataran. aku tibai je tidoe kat situ sebab penat giler. first time tidoe beralaskan lantai dan berbumbungkan langit. sejukkkk ! duk 10 minit, jurulatih puas hati pastu masuk dorm balik. dan kiteorang terus tdoe dengan lena tanpa hirau kat sape sape pum ! zzZZ


do type by,