// Datin Airynn
awesomelicious

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Stuff

Hello guys! Havva nice day :)


Status!



Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Datin Airynn
Others:   


21022011 - first day camping

hello peeps. 
setelah sekian lama aku tak buadd entri, akhirnya dapat jugak bikin entri hari ni.
aku nak story mory memori pegi camping kat Limau Kasturi selama empat hari. macam peristiwa berlaku yang yang manis untuk dikenang dan ada jugak pahit. so let check it out !



pagi pagi lagi aku pergi sekolah then tunggu kawan kawan kat padang sekolah. beratur untuk ambik name tag and air mineral. around pukul sembilan kiteorang naik bas untuk ke stesen kereta api di wakaf bharu. beg yang aku bawak memang besau giler sial lah. tapi lega sebab ringan jer. huhu

tunggu kat stesen tu lama lah jugak. pukul 10.30 kiteorang bertolak ke gua musang [ GM ]. aku duk dalam KOC8. ada katil derr. memang syok tidoe sorang sorang kat katil tingkat atas. hoho. around pukul dua sampai kat Limau Kasturi. fuyooooo ! tempatnye memang pergggghhh ! aku tak sukaaa. orang kata indah khabar daripada rupa. ini camping terburuk kot buadd aku. susah nak mandi dah satu hal, tempat sempit. ketiak melekit lekit ! kat situ, kiteorang kena makan berjemaah. tunggu semua orang dapat makanan pastu doa baru boleh makan. manusia punya lah ramai, memang jenuhh la nak tunggu kann ? kena main game SNAKE macam dalam fone Nokia la. duk main pusing pusing gitu. ini pum aku tak sukaa. ;(
 

tapi yang ini aku suka sebab dalam dorm tu, ramai kawan kawan yang bestt ! girls dalam kelas Razi - intan, imah, sal, qielah, jihah, shu and peah. zatiey, gidah dengan zahirah jugakk. aku suka se-dorm dengan diaorang sebab diaorang sporting habisss ! hoho





malam tu ada taklimat sikit. entah ape ape. aku tak dengar pum. macam takk boleh bagi perhatian dahh. badan penat derr. tengah malam tu, kiteorang dikejutkan ! memang sakit hati lahh sebab baru je nak tidoe time tu. macam shitt kann? lepas dengar jurulatih duk memekak uh, baru lah boleh tdoe balik dalam pukul 2.30.


okehh. habiss la citer untuk hari pertama

do type by,